plötsligt händer det

Glömde säga igår att det var första gången jag färgade håret på mig själv i lördags, men det gick ju smärtfritt och jag är nöjd! Som på bilden före så blev det mörkare brunt med liten röd ton.Efter matten idag så bakade jag ciabatta, borde nästan starta en bakblogg? Iallafall så blev dom goda men kanske inte perfekta. Var in till Avesta med pappa nyligen för grafikrutinerna på min dator slutar fungera ofta, ni vet när bilden börjar flimra i små rutor i olika färger över hela skärmen, så får se om det blir någon skärpning nu. Hittade också billigt armband, linne och filmen dagboken, kände inte igen den först men när jag såg bilderna så såg jag att det var the notebook den kärleksfilm som jag är mer van vid, så den ska jag titta på ikväll. Sist men inte minst var vi inne på ica kvantum, världens bästa affär i Avesta för man kan vara där inne hur länge som helst, eller hur lollo? När vi kom hem tänkte jag att fan jag borde kanske ha pengar kvar som jag lagt undan i en mapp här hemma, men den var tom och jag blev besviken, fast sen hittade jag två kuvert från studenten, plötsligt blev jag 2400kr rikare bara sådär, dom hade jag helt glömt bort! Nu kan jag ha bra samvete ifall jag hittar något till mig själv på torsdag, ska nämligen åka och julhandla då med lite vänner. Även min första körning till Västerås, läskigt.


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: