Tävlingsdags!


Inatt så drömde jag att min mobil gick av mitt itu och jag blev så ledsen och sa " nu måste jag ju köpa en iphone!"
och idag så hittade jag en tävling så man kan ju prova lyckan!

TÄVLING!

Nu kör vi på PhoneArt igång årets kanske häftigaste tävling!

Vinnaren av denna tävling får en fullständigt maxad iPhone 4 enligt bildens utförande!

i det ena utförandet ser ni en guldram med eller utan strass. Guldig framsida och baksida och givetvis en fantastisk telefon!

För att delta i denna tävlingen måste du:

- Gilla vår sida!
- Dela bilden i din logg!
- kommentera BILDEN att du delat och gillat!

Klicka in på länken nedan!
http://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=262006447184236&set=pu.190593877658827&type=1&theater


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: