as bra

Har så mycket att göra som sagt så finner ingen ork, kommer jobba en vecka i sträck på olika ställen, enda dagen jag var ledig var fredag men den är också bokad idag så ska jobba på förskola i norberg då, fuuun. Tills dess ska jag "bo" i fagersta med syster och victor eftersom jag ska jobba i fagersta imorrn och på torsdag.
Har ju inte hunnit träna något på en vecka typ, helt galet hinner inte alls, jag får vara glad att jag går och rör mig iallafall.
Idag har jag spenderat min tid på konsum, allt var typ huller om buller och galet, och sen har jag haft körlektion, måste säga att det gick skiiitbra idag, det tyckte han med, han hade inte ens behövt setat brevid när jag fickparkerade sa han. Repeterat lite  och sådär, har ju tyckt fickparkeringar är skitläskiga, men idag gick dom super, allt gick super!
Nu sitter jag hos dom och ska köra lite tester medans jag är glad och peppad.
Och föresten så när jag läste tidningen på luchen idag så upptäckte jag att coldplay kommer att släppa en ny låt varje dag en vecka framåt, till albumet släpps, så alltså hinner jag höra innan jag åker woohooo! Hoppas att skivan ligger i min brevlåda snart också.
Helt sjukt, om en vecka är jag i värmen, kan ni tänka er det? För skönt, ska njuta som attan och ta massor av bilder :)
Drömde inatt föresten att jag födde ett ovetande barn, usch det var hemskt, jag ville verkligen inte ha barn. Det var säkert bara för att jag fick reda på två stycken igår som är gravida.
Inget mer vettigt att skriva, så tjarå
Lite jag vill tatuera mig nu också

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: