konsum shopping


Jag fyndade även lite igår när jag jobbade, det som är så bra med att jobba i butik, man har bra tjing på billiga saker!
Så jag köpte en billig handkräm, ansiktsvatten från lumeme, bara väntat på att dom produkterna skulle gå ner, finally så kom och kööööp! Sen slängde jag även med tresemmé hårspray och värmespray, inte i stort behov av hårspray men.. Gick och kollade vad bara spray kostade, 89kr! och jag fick båda för 49, flaskan till hårsprayen var i inte liten heller, det kallar jag kap :) Desutom så hade vi müslipaket i personalrummet som man fick ta, gratis är gott!
Nej nu ska jag duscha och göra mig redo för jobb klockan 1. Nyss ringde rektorn från olsboskolan och frågade om jag kunde jobba på timmar nästa vecka, är ju redan bokad, men till och med att dom ringer, lustigt

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: