shuffle

uschusch, nästan nollgradigt nu och jag höll på att frysa ihjäl om mina händer, vantar,halsduk och mössa nästa, hösten är kommen.
Idag var det stjärnfall på himlen, jag glömde bort.. fan
Fast jag jobbade ju dessutom till 22.15, var skönt idag för det blev aldrig långtråkigt, hade tydligen varit så kaos med kunder på dagen så dom inte hunnit. En full typ kom in och typ halvraggade på mig och slog sönder sin gurka, låter det normalt? njaaa  Var och bowlade igår med kära sara,max och Oliver i Avesta, vann första serien, woohoo! sen gick det bara utför.. haha, men alltid kul att göra något :)
Var i Avesta idag igen med pappa och syster, råkade få med mig lite mer nytt hem, leggings, strumpbyxor, grå/beige likadan som min gula och en svart prickig blus, men alltid lika kul! Har börjat komma ur min mönsterperiod för nu handlas det bara enfärgade (Y) Sen var vi och hälsade på fammo. Nähäpp, ska prova spela cs eftersom det kom på tal i ett samtal så plockade fram skivan och tänkte att jag skulle prova, mer än ett år sen.
Jobb imorgon igen, wööö hej med er

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: