trött som ett as

Imorse gjorde jag en såndär jättedum grej, en förskola i fagersta ringde och frågade om jag kunde jobba, jag tvekade och sa jaaa, jag har redan jobb och tackade. Hade jag jobb? Nej! Måste ha drömt när jag svara och trott att jag hade. Var vaken till tre så var väl så frukstansvärt trött. Men som tur var ringde en till så jag ahr jobbat i Norberg idag, jättelänge sen jag var på skogsgläntan men så kul! Har varit ute och gått en promenad med chili också vilket kändes behövt. Ringde en från fagersta och ville att jag skulle jobba nästa vecka så den veckan är fuullll, såhär ser den ut:
Måndag: prästkragen 7.30-16.00   ögonbrynsplockning lagunen 18.00
Tisdag: Matte 9.00 körlektion 14.10 eller nåt
Onsdag: prästkragen 8.30-16.00
Torsdag: prästkragen 7.30-16.00
Fredag: Jobba på konsum 15.00-22-15
Lördag: konsum 18.00-22.15
Söndag: packa som tuuusaaaaaaan till Cypern!

 Sov i två timmar vilket inte är så bra, nu ska jag äta min fryspizza och titta på bonde söker fru
Jobba extra på konsum imorgon 12.00-22.15, naaaajs bästa coop konsum
Och jag hoppas verkligen att vi gör något i helgen tjejjor!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: