full rulle-dag

igår var jag ute och sprang, det gick fett bra. Sen jobbade jag en timma extra så började 3 till stänging på konsuum, den sista timmen är så himla seg alltså.. Tur att man har lite att städa och plocka med. Jag och micke hade stäningen själva i lördags och vi båda har varit sommarjobbare och fått helgtjänster så det var kul att vi fixade allt så bra på en egen hand, är trots allt lite att komma ihåg att göra :)
Idag har jag fått jobba i norberg, sköööööönt! Saknade treklövern, gillar att vara där eftersom det är där jag gått själv och med dom fröknarna och haft praktiker där, och dom var superglada att det var jag också, inte dåligt att få kramar av nya barn redan första dagen, superkul!
Sen fick jag rusa ner till stallet, mocka och gå med ingela, sen hjälpa till när det kom massa barn från scouterna som fick åka häst och vagn, mata hästarna och rida på brille. Det var kul med besök där och sedan var det dags att mocka åt nästa och gå med morritz, det hann mörkna så fick ha reflexväst för första gången pålänge, satan va fort det blir mörkt!
Imorgon är det matte som gäller, hänger inte alls med på det här kapitlet och har inte kollat på det alls. Men sen ska jag ha körlektion, gå igenom inre kontroll och köra på landsväg tror jag. Är även tjejkväll i Fagersta så har nog fått mamma med på kroken på det, och kanske syster också, lite trevligt sådär :)
Nu ska jag bädda ner mig för jag har ont i halsen, godnatt på er!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: