gråmulet

okej allt jag nyss skrev är borta... fyfan vad jag inte orkar.
Men gör det kortfattat, har inte haft någon lust att skriva, en häst till i stallet har gått bort av en tragisk olycka, jag har varit depp, trött, jobbat och fullt upp, det känns så meningslöst att skriva tråkiga saker.
Har blivit inskriven som vikarie i grannkommunen och var runt och visade upp mig förra veckan som uppskattades rejält, fick dagar på en gång. Och jag antar att jag blev med på listan först igår när jag blev väckt och telefonen ringde stup i kvarten och ville ha mig jobba här och där, poppis! Men tackade då ja till första och drog till västanfors, pissväder men vad gör det? Skönt att slippa äta hemma och att få vara med barn, jättekul!
Nu ligger jag i sängen igen efter en tråkig mattelektion som jag verkligen inte orkar, dom är bara ivägen för andra saker jag vill göra och att det är så svårt. Och arbetsförmedlingen känns lite onödig nu, får ju jobb i veckorna plus helgjobb, jag vill inte söka andra jobb i nuläget!
Väntar på pappa så ska vi åka över till avesta och dels betala våran resa som är snart, sköööönt!
Var ut i helgen ändå jag som inte var pepp alls, men det blir vad man gör det till och det var faktiskt kul! Känns som första gången på länge som man dansar på gm, annars har det kännts(?) som att man bara springer runt och tiden är slut huxflux. Så det var toppen att få träffa sara igen som flyttat till Linköping. Och resten, vi lär faktiskt göra något snart!

min oliver är bäst, men det visste ni väl redan


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: