sunday

Snart är denna söndag över, men jag har haft fullt upp.
Var ensam hemma inatt så jag fick kvälls sällskap igår av melissa,oliver och emil, så det var skönt att bara umgås.. Varit ute med mamma och pappa och åkt båt i den fina vädret, jag körde för första gången!
Sen var jag ute och sprang innan vi grillade, 3gånger den här veckan, brabra!
Kollade på idol och denna tjej blev nog lite av en favorit,jag tror det gör så himla mycket att man har gitarr. utöver henne killen som ser ut som en mikrofon och plus på han som spelade/sjöng reggae, tufft! Vad händer imorgon? Ingen aning, men jag ska rida clark och kanske fota, har kommit på en idé som jag aldrig sett någon gjort som jag gärna vill göra, fast helst i bra väder, tjohej!
 


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: