trip to avesta

Det var en bra sväng till Avesta, pappa var och klippte sig så jag hann gå och kolla i affärer lite och kom hem med 3 bra saker, har ju känt att jag måste köpa såna där tråkiga långärmade höstkläder men dessa är fina, älskar den gula färgen
Måste bara säga också att på vägen hem så stog det en gigantiskt älg på sidan av vägen i skogen precis påväg in i Norberg, hallelulja vilka horn! Har bara sett älgar en gång tidigare men inte lika bra tror jag, jag vill bara ha min kamera då..



Denna köpte jag på en hårsalong, en färgbomb för 190:-
Det är en hårinpackning med färg i, så vi diskuerade om jag skulle ta koppar eller koppar guld för att få som jag vill och det blev denna, koppar guld så får se hur det blir efter duschen, är otroligt nervös, tänk om det inte blir bra? Eller så blir det skitbra! Den ska verka i 3-7min ca och sedan sköljas ur och användas vid hårtvättar, hoppas hoppas! Lägger in en uppdatering om resultat senare, om de blir något! ;)

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: