uppdatering och upp till bevis

Spänningen har varit olidlig så många gånger som ni klickat in på min sida!
Vet inte hur mycket skillnad det blev riktigt.. haha eller jo det blev det lite klart, men jag glömde ta före bilder.. Sen beror det ju på så himla mycket vilket sken man står i när man tar kort för i vissa får jag ofta stark koppar/orange färg, andra inte, samma sak nu efteråt, men det syns tycker jag och jag tror det jämnar ut sig mer sen eftersom det var första gången, så klart fungerar det och det syns nog ännu mer utomhus. Kanske visar någon bild igen efter att jag användt det flera gånger, men jag klagar inte på det! plus att det luktar gott :)

läskig färg, fast den såg ännu mer rödaktigar ut


KOMMENTARER


Emma

hihi, kan vara jag som gàr ut mànga gànger :) Jag har inget bättre för mig ibland sà uppdatera ofta :D

2011-09-21 // 10:54:54
Melissa

Hoppas det blir ännu bättre och att du blir nöjd då :D

2011-09-21 // 19:06:18
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: