Familjen återvinner

yo folks, drygt en vecka sen men jag har haft fullt upp och noll lust att uppdatera.
Lyckan när barn blir jätteglada när man kommer till förskolan och springer fram och kramar än, åh det finns inget bättre!
Just nu håller jag på och tvättar, valde rätt dag att ta tvättid på, verkligen!  Jag hoppas bara inget går sönder eller ändrar färg eftersom det är första gången jag tvättar riktigt förutom lakan då.
Igår kväll hade jag jättesvårt att somna, det slog till med en värsta ångest attack av ensamhet, så efter 2 timmar somnade jag som tur var, jag är ju inte den som brukar få eller känna så. Var hemma över påskhelgen och åt god mat, ingen stor skillnad från julmat och jag äter ju bara samma små saker, köttbullar och prinskorv typ, haha så kräsen är jag.
I fredags var vi ju ut också föresten, ett lokalband spelade så det var mycket folk, det var kul att få dansa lite.
Haft ett bra besök från Örebro till igår, spontant oväntat men ack så trevligt eftersom det var.. kanske, 3-4 år sedan vi sågs.
Tog ledigt från träning idag alltså, men man måste ju ha någon vilodag.  Imorgon ska jag till lagunen och få ögonbrynen plockade och få tillbaka lite form, fett skönt

Rådiggar familjens pantamera låt!  Föresten, någon som kan säga hur man gjorde för att få in videon på bloggen? Så man bara slipper ha en ful länk liksom..
http://youtu.be/--iCnY1ZG5A

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: