Norberg

Hey Folks, kom nyligen hem efter att ha varit på besök hemma i Norberg där jag förövrigt sov och åt mat. Kollade även hur jag skulle jobba på konsum i helgen för det blev helt annorlunda, lördag 14-22.15 söndag 12-18.15, när ska jag hinna äta påskmat? Lördagen blev iallafall såå mycket längre, men det är fina cash, röda dagar och grejer, dubbelt upp!
Min mage har gått på högvarv idag och låtit som en jordbävning så jag gick inte på pumpen, jag hade aldrig kunnat det. Har träningsvärk från gympasset som jag och syster gjorde igår istället i 1½ timme, känns överallt och det är riktigt härligt. Förövrigt kändes delfinen som den enda avdelningen som hade många barn idag, 12 tror jag. Gick över och tog hand om en annan avdelnings barn medans dom hade planering, där var det bara 4stycken, gud vilken semester.

Denna maträtt lagade jag förra veckan, kommer inte ihåg vad den hette men hittade den i min vegetariska kokbok, ja jag hade i lite korv (höhö) och jag tror jag slängde i liite för mycket broccoli, det var sådär, kan säkert göras godare

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: