4 dagar

Nu är det endast 4 dagar kvar till julafton, hur sjukt är inte det? Jag är glad att julkalendern varit så bra att jag kunnat följa den, dom senaste åren har jag försökt tvinga mig till att följa men dom har inte varit bra så jag har inte gjort det ändå. Gav presenter till förskolan och fick av Nina och Eva, en jättefin lykta. Av mig fick dom en varsin lykta och barnen fick en gossedjurs uggla att ha där och en varsin polkagrisstång. Jag läste upp ett kort och en del barn började gråta och slängde sig på mig, så hjärtskärande, jag började också gråta då, hur ska jag klara mig? Igår träffade jag Jennifer hemma hos mig, vi var och tränade spinning först med Emma sen gjorde vi varma mackor, drack te och pratade om allt, vi har ju inte känt varandra så länge så vi kunde berätta om saker vi varit med om och sådär, jätteskönt att ha någon att prata med på lätt, så himla fin vän jag fått! <3

KOMMENTARER


Jennifer

Så himla mysig kväll! Du är en sån fin person, genomgo och en sån härlig vän <3

2012-12-20 // 22:11:26
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: