alla <3-dag

Glad alla hjärtans dag alla, för mig har dagen inte varit någon speciell, har jobbat och varit på spinning direkt efter det, gick skitbra idag och jag orkade hela vägen, riktigt nöjd!
Gjorde föresten en viktanalys på arena idag, en våg som mäter fett,farligt fett,kroppsmassa osv
lite bra och mindre bra saker, muskelmassan är jag nöjd med som var ungefär 47kg, vad det nu betyder, farligt fett runt organ hade jag nästan inte alls och vanligt fett ska jag försöka få mindre av, men  nu har jag något att sträva mot och som peppar mig, så får man testa det sen igen om några månader för att se om det blivit någon skillnad.
Ska jobba i Norberg imorgon igen, och sen i Fagersta på torsdag, skulle vara skönt att få fredag ledig men det tror jag väl då inte.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: