fettisdagen

Fick en ledig dag idag, fettisdagen dessutom, någon som vill att jag ska fetta och vara extra lat, aldrig. Första gången på så länge som inte telefonen ringde, men man är ju så van så jag vaknade väl lika mycket ändå. Men skönt att bara gå hemma och göra vad man vill, hittade en flytta hemifrån kartong med muggar och tallrikar i boden som jag har ställt till samlingen. Matilda kom förbi med newbody som jag hade beställt av henne, kommer bild på det sen. Nu slappar jag bara med en naturdiet-shake med caffelatte smak, faktiskt goda. Melissa och jag ska prova bodyjam för första gången ikväll, får väl hoppas det är lite kul. Tänker nog inte träna något mer för igår på pumpen, redan på uppvärmningen så fick jag så sjukt ont i ryggen, trodde nästan jag skulle börja grina, kunde knappt lägga ner skivstången på golvet för att jag inte kunde böja mig. Men jag hoppas det bara var träningsvärken med coren, så ryggen vill jag vila idag.
Mamma kanske kommer hem med semlor i eftermiddag, annars blir jag utan

när jag googlade semla så kom jag på, semlor är ju inte fina någonstans

KOMMENTARER


"när jag googlade semla så kom jag på, semlor är ju inte fina någonstans" HAHAHAHA

2012-02-23 // 09:03:03
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: