nycklar till min egen bostad

Min hjärna har gått på högvarv någon timme,var och hämtade nycklarna nu på kvällen till min lägenhet i Fagersta. Har inte blivit superlycklig än, inte känt känslan. Nu har jag nog mest separationsångest och undrat vad jag håller på med, men jag vet ju att det kommer bli bra och att jag behöver mitt eget, så länge jag inte kommer känna mig ensam. Mindre än 10min till mitt andra hem för jag kommer bo där lika mycket ändå, med min mamma och pappa och mina kära katter, hur ska jag klara mig utan mina älskade katter?! buuää..
Och dessutom mindre än 100m till min syster
Men så fort jag kommit igång så kommer det bli jättebra, få inreda och ha det se ut precis som jag vill, förstå vad skönt! Jag flyttar ju mest eftersom jag kände att det var dags och jag jobbar ju så pass mycket i Fagersta och åker över nästan varje dag och tränar på Arena, det blir så mycket smidigare. Ett extra plus är väl att man slipper ordna skjuts hem efter krogen osv, hehe.

Jobbat i Fagersta idag och ända sen igår har jag varit taggad på träningen idag med syster och bea, dubbelpass bestående av spinning med bästa göran och sedan det nya CX WORK efter det, lite svårt i början att veta hur man ska göra hela nya rörelser och med ett gummiband, det visar sig om man får träningsvärk av det.
Tänkte skita i bigbrother, försöka somna lite tidigare eftersom jag och syster ska vara så morgonpigga imorgon och åka på morgon pumpen klockan 7, shit. Jag börjar jobba halv 10 på konsum så det hinner man ju, hoppas det inte blir för stressigt bara.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: