vilken härlig dag

Tror inte det bara är jag som njuter av vädret? Så gryyymt härligt! Visst det blåser rejält, men det gör inget
Var hurtig imorse och åkte till arena med syster och min fina träninsvärk och gick på spinning och sen har jag varit i stallet några timmar, jätte härligt. Fick med mig några fina fotografier hem också!
Nu väntar jag väl mest bara på att börja mitt arbetspass för idag, inte jättestor lust.

Igår när vi var ute och red, jag och mariex2 så var det Kien jag fick rida, gammelgubben som är hela 26år, helt otroligt och han var helt underbar att rida på, han gjorde inte mer än vad man bad om. Hade faktiskt saknat att rida ut på riktigt och få trava loss lite. Så jag fick låna Kien fler gånger, så vi tar väl imorgon igen.
Syster har även sovit här inatt, och förhoppningsvis ikväll igen med sina små katter här, jag älskar att det är fyra katter i huset

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: