det snöar

Så himla dålig ork att skriva, blir ju bara vardagligt och jag vet inte om det är så roligt?
Men nu har jag jobbat i Fagersta i någon dag, har faktiskt saknat att vara där, trivs bra, fast det gör jag ju på alla ställen, men jag gillar det bara och barnen är underbara hela bunten.
Idag skulle jag gått på afro men jag vaknade med ont i halsen och förkylning så håller lite på det till imorgon när jag ska på box istället, fick bli en promenad med runkeeper istället, den fungerade bra så det gillade jag skarpt. Fick hem mitt paket idag som jag beställt med ett "armband" som man har Iphonen i när man är ute och springer, billigt och bra köpt här http://www.uffessakerochting.se

Var på spinning igår, och i förrgår. Jag har insett att fan, just då när jag är där så tycker jag tränarna är förjävliga som ökar på mer och mer tyngd, men det är så jävla skönt, bästa tränarna, till sån peppande musik, och jag blir svettigare för varje gång, vi har nog funnit varandra!
Nej nu ska jag titta på sveriges mästerkock och sedan försöka sova, börjar 7.00 imorgon, godnatt!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: