do it like a dude

Uppe med tuppen en lördag och ska iväg på spinning, det låter väl asbra? Då har jag iallafall gått på 5pass den här veckan varav två var en halvtimme var, så 4 pass. Om det kan hålla så bra har jag redan klarat mitt nyårslöfte, med en punkt till eftersom matten är ju klar, wiiiie så underbart! Jag & Bea provade nya passet SH´BAM i torsdags, jag tyckte faktiskt det var kul, lite trångt bara. Det var dans med attityd, lite zumba stuk till modern musik så som LMFAO, beyonce osv.

På vägen hem ska jag plocka upp systers kattungar som ska sova hemma hos oss inatt, får se hur det går. Det gör dom eftersom hon/dom ska ha inflyttnings/födelsedagsfest i lägenheten. Dock är det tråkigt att det är många som bangat ur, när man väl ställer upp och gör något, aja. Det blir vad man gör det till!
Men först måste jag städa och hitta vilka kläder jag ska ha på mig sen :)

jag känner mig något korthårig!

KOMMENTARER


MeN det behövdes! Du passar super bra i det iallafall :) puss!

2012-01-14 // 11:18:44
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: