dubbelpass

pjuh, kom för nån timme hem från ett dubbelpass på arena, först var vi på spinning och sedan kettlebelts, och jag hade verkligen ingen kraft alls i benen så det var knappt kul idag, kunde inte ta i lite mycket som jag ville. Och kettlebelts var första gången, helt okej var det.

Var ju faktiskt i västerås igår med syster och annirene, jag fick ju äran att köra så körde väl lite fel, över heldraget och mot rött i stan bara för att vara badass, höhö nej men jag råkade bara.
Hittade en del och när jag räknade ut hemma hur mycket jag handlat för så kände jag, ohnoo.. Fast ändå så beställde jag ett par skor också.
Kollar just nu på guldbagge galan men måste snart duscha också för att orka ett lång arbetspass på rosen imorgon också, det är så skönt när man vet i förväg var man ska vara

KOMMENTARER


fina du! PUSS

2012-01-23 // 23:15:01
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: