Think big

Tänker fatta mig kort, jag är så trött

Det jag hunnit gjort idag är att kolla på skidor och gått runt sjön, försökte få ordning på appen runkeeper men den fick inte in någon GPS och räknade inte km och sådant, hur gör man?
Det var iaf sjukt jobbigt att gå, halt, snorig och jag fick ont i svanken
Måste somna i tid för imorgon jobbar jag på konsum 7.30 till 19, hela dagen så jag kommer vara helt död, aldrig jobbat så länge där, så jag hoppas det är lugnt och inte för mycket folk

Har inga direkta nyårslöften, men vissa saker ska jag göra :
- Få godkänt i matte B kursen
- Träna minst 2/3ggr i veckan
- Ta vara på möjligheter jag får, gällande allt möjligt
- Åka utomlands någonstans
- Försöka göra saker i tid så jag slipper stressa som alltid
- Tänka på vad jag stoppar i mig, men jag tänker fortfarande unna mig, annars är det inte normalt

Jag vet att det är för svårt att hålla om man sätter för stora krav och mål som inte är realistiska, därför tänker jag börja med rimliga även om jag vet att jag kanske redan kommer fixa dessa saker galant.

Och grattis min vän Louise som fyller 20år idag, nu blir du tant. Nejdå, men lite speciell ålder, handla på systemet helt själv
 


KOMMENTARER


louisecool

tackar så mycket :)

2012-01-04 // 19:05:57
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: