dirty paws

hallihallå, har börjat varva ner sen ett grymt spinningpass, fattar inte hur jobbigt det kan va, men kul!
Jobbade i helgen men var ju studenten så suget tog över så jag drog ut ändå efter jobbet och jag hade lika kul nykter, dansade och hade mig hel kvällen vilket jag aldrig trodde att jag skulle kunna! Så det var jättekul, behövde inte känna mig ensam på hela helgen heller.
Idag fick jag veta ansvarsbarn till hösten, barn som jag ska följa, ha samtal med osv. Nya, dom minsta, det känns bra.
Imorgon ska jag jobba och sen träffa mina kära tjejer, jag blir så ledsen att det är så sällan vi träffas, jag behöver dom. Vi ska förmodligen äta på hamnkrogen, mysigt!

Jag vill så sjukt gärna till peace and love, jag gråtar i hjärtat att jag inte ska dit i år som de andra åren som har varit såna sjuukt roliga upplevelser, någon som är på att åka nästa år?!

Of Monsters And Men – Dirty Paws

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: