när alla säger nej ska jag säga ja

tjaa besökare, kom just hem från Norberg där jag spenderat denna lediga dag, vaknade med ett ryck när jag såg att klockan var halv 10, jag trodde jag hade försovit mig till jobbet, tills jag kom på att jag var ledig. Åkte hem och beställde först en biljett till rock med livstid, en endagars festival skulle man väl kunna säga som äger rum på Eskiln här i Fagersta där dels The Hives ska uppträda, hemmaplan för dom så det känns bara grymt! sen åkte jag och borstade alla hästarna och red Morritz i skurarna som vällde ner, konstiga väder. Och eftersom jag var hemma så bestämde jag att vi skulle äta tacos för det var så sjukt länge sen nu.
Var på spinning igår igen, det tär att inte ha tränat på över en vecka, ingen kondis och jag trodde nästan jag skulle balla ur och ramla av cyklen, haha inte riktigt men nästan kanske. Åkte och handlade mat med syster efter det och åt fläskfilé, rotfruktsgratäng och sallad med henne och Victor.
Var föresten och hälsade på, på rosen igår efter jag slutat, var perfekt för jag slutade tidigt och dom jag ville träffa var där i personalen, barnen sprang fram och kramade mig och dom fick sitt andra paket som barnen tyckte var så vackert. Åh underbara barn!  Föräldrar frågade hur jag hade det nu, att jag varit så duktigt och allt sånt där, det uppskattas att höra.
Det går bra på nya stället iallafall, lite ovan att vara med stora barn som mer sköter sig själva men ändå enklare att prata med, det är både för/nackdelar
Nu ska jag städa lite och tagga för en ny arbetsdag och pump imorgon

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: