hårfärgning och ansiktsmask

Tjenatjena, chokladmasken gav mig otroligt mycket finnar, misstänker jag. Så blev det förra gången också, nu tänker jag aldrig mer använda en sån. Igår jobbade jag i Fagersta 7-15.30 och sedan på konsum 18-22, det var inte så jobbigt som jag trodde, jag trodde jag skulle vara helt död.
Nu har jag fått in lite mer prylar på sin plats i lägenheten och har nyss färgat håret, det känns.. rött, men jag antar att det går ur som vanligt, det var tänkt ljusröd/brun, och med en ansiktsmask, mrs fresch!
Kanske försöka lägga mig i någorlunda tid för att orka åka till Västerås imorgon och IKEA och Erikslund följt av middag/förfest med mina fina vänner i min oklara lägenhet innan vi går vidare till en lokalfest som en gammal klasskompis till mig har.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: