tjugofjärde mars

hejhejhallå
Jag har lyckats få tillbaka min statistik all by my own, äntligen säger jag bara
Inatt sover jag hemma hos mamma och pappa eftersom jag jobbat på konsum idag.
Igår storhandlade jag mat i Avesta efter jobbet och på kvällen drog jag över till min granne Alexandra och tittade på bigbrother och drack smoothie, hur nice att ha en kompis bo i porten brevid. Sen blev jag vaken sent, tack för det, så jag sov till och med på rasten. Konsum ringde ju då idag och ville att jag skulle börja jobba klockan två istället för fem, jahapp det var den dagen i solen, var bara att skynda sig till Norberg och stänga in sig till tio.
Så fort jag fått mer ordning i lägenheten så ska jag ta efter bilder, är mest bara klädkartonger kvar nu och småsaker, har ju inte ens kunnat dammsuga eller torkat golvet än.

Förövrigt så längtar jag tills Kents nya album släpps den 25april(!!) och hoppas på mycket bra musik, om bara fyra dagar släpps iallafall en singel


bild från förra helgen med kära vän melissa

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: