I have a cold

Drar till med lite vuxenpoäng här på förmiddagen, tvättar och kokar kaffe.
Var skittrött igår på jobbet, åt mat hos syster och orkade inte gå hem så jag sov kvar där, riiktigt skönt. Men jag drömde att jag blev rånad på min plånbok på en krog, fy va hemskt det var. Sen drömde jag att jag och mina vänner var i Ungern och åt langos, asknäppt
BB tycker jag har blivit nästan lite tråkigt, verkligen ett par hus, jag tycker synd om Lars och kan känna hur han känner, jag känner för dig Larsa! Och Annika blir jag lika irriterad på, mest för att hon förlåter Marcello för allt skit han gör mot henne, jubelidiot.
Andra tar långhelg nu, varför då säger jag, ledig idag och jobbar fre,lör,sön och nästa vecka, cash is king! Inte långt kvar till Grekland heller, nästa fredag åh så skönt, hoppas på bra väder bara, ska iallfall ta en massa fina bilder.
Råkade föresten bli en till beställning igår, oops. Det är inte bra att jag lärt mig hur man gör nu.. Men det vara bara en jeansväst och en bikiniöverdel, kan hoppas att det passar bara.
Jag är jättesur över att jag inte kunnat träna på iallafall en vecka nu, när jag väl blir förkyld så blir det riktigt ordentligt, klarar mig inte utan nässpray, jag som ville trimma lite innan Grekland men antar att det får bli efter istället

Hade förövrigt jättekul med mina tjejer i Linköping förra helgen, saknar det redan


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: