jag har aldrig längtat så efter en söndag

hej människor, long time no see? Har inte haft ork eller tid nu heller, veckorna går som vanligt ut på att jobba/träna/sova inprincip. Snart är mitt vikariat slut på rosen, 3 veckor kvar å hgud vilken separationsångest jag börjar få, underbara barn.. Men idag ringde en chef så direkt jag kommer hem från Grekland börjar jag på ett nytt vikariat på en annan förskola tills jag börjar sommarjobba på konsum, how nice?! Då med större barn, kommer bli lite ovanligt eftersom jag bara varit med söta småbarn nu.
Ja sjukt, om två veckor idag är jag i Greeekland! Så många helgern framöver har jag fullt upp har jag kommit på, denna helg, jobb  nästa helg, åka till Sara i Linköping  helgen efter det,jobb helgen efter det, är i Grekland och helgen efter det,jobb. 5 helger uppbokade, 5 helger kanske utan fest!
Igår slutade jag tidigt så efter det åkte jag, Alexandra och Lollo till Västerås och shoppade lite, hittade dom underbara t-shirtarna jag ville ha, och några fler men gud så nöjd jag blev över dom. På IKEA parkerinen blev det tok, var tomt bakom oss på parkeringen när jag backade ut, trodde jag. BANG så slår vi emot något och jävlar va rädd jag blev, råkade backa in i en ful volvo, men vi åkte därifrån, stannade en bit bort och bilen klarade sig utan någon som helst skråma, pjuh. Man ska väl göra allt! Träffade Alexandra och Sara på kvällen här och tittade på bigbrother och åt lite dip, mysigt.
Ikväll är det jobb på konsum som gäller, sen är det äntligen söööndag, har aldrig velat ha söndag så mycket som imorgon, uppdatering om det kommer!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: