längtar

Här sitter jag hemma mitt på dagen, sjuk och hemma från jobbet. Började känna mig dålig i förrgår med frossa och ont i halsen, igår när jag hade kvällsjour och värsta dagen när jag fick ta hand om två avdelningars barn sista tiden på efermiddagen för att personal var på utbildning var inte kul.. Jag hade feber, ingen ork och var helt förstörd. Sitter och tittar på ellos m.m som börjat få in julsaker, jag längtar som tusan till att få pynta mitt egna hem och köpa julgardiner och få det mysigt. Tänk julmarknad, alla fina julbelysningar ute på torg, alla dofter. Har tagit en dag ledigt en dag i november som jag hoppas jag kan julhandla på också, snart står vintern utanför dörren. Tatuerade mig för en vecka sedan och jag är jättenöjd! På lördag ska jag vara frisk för då ska vi hem till vår kära vän Oliver i Västerås på lite inflyttningsmiddag/födelsedags

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: