Allt som händer och sker

Som ni säkert förstår när jag uppdaterar så blir det första att skriva om Coldplays konsert.
Det började med förbanden Charli XCX och Marina and the diamonds, bra där.
Herregud Coldplay sen då, vilken sprudlande magi och eufori så himla underbart, jag var nära gråt men jag var så uppslukad i hela föreställningen så jag hade faktiskt inte tid. Sjöng varje låt rakt igenom som aldrig förr, så himla underbara låtar och texter. Konfettiregnet i olika mönster och färger som sköljde över publiken var det finaste jag någonsin sett. Man fick band i inträdet som lyste i takt med musiken under konserten till vissa låtar, efter dryg halvka konserten så lös mitt band konstant, när alla andras var släckta så jag fick blickar på mig. Jag tänkte vad är det här är det ett skämt, har jag vunnit något, får jag träffa dom VIP. Var inget sånt såklart men jag viftade hejvilt till dom lugna låtarna med mitt band som lös upp i mörkret, ödet! Bästa Chris Martin och bästa Coldplay, och tack pappa för resan och jag är ledsen för böterna! höhö

Inatt fick jag sendrag i benet flera gånger, varför får man det? Hatar att jag alltid får när jag sover och det gör så ont så ont.. Efter jobbet åkte jag till Norberg, tog en powernap och sedan drog ut och orienterade, måste passa på innan det går ut, har ju inte hittat alla kontroller än då det är supersvårt. Och det första jag gjorde var väl att sjunka ner i ett träsk med båda fötterna likt på filmer.

Föresten har jag ju sökt ett jobb! Eller jobb och jobb, säsongsjobb. Uppe i Sälen som badvärd och liftvärd. Har haft tanken förra året och det slog mig nu igen, och jag hade precis en dag på mig att ansöka och jag hann i tid efter att fixat simintyg av min f.d idrottslärare osv. Skulle vara skönt att komma iväg bara för ett tag i det fina vinterlandskapet som finns där, men ändå läskigt, funderar lite vad i helvete jag har gjort.
Det återstår att se

I helgen ska jag och Oliver och Linus åka till Melissa i Hofors igen och som jag längtat, massa kul ska vi ha hoppas jag! Måste ju börja fundera nu vad jag ska ha på mig.


 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: