fullrulle-dag

Sitter och skriver om min önskelista till mamma och pappa som tar en natt i Västerås imorgon, jag kom att skriva biljett till coldplay i London, känns ganska omöjligt men. Gick in och kollade på biljetterna, såklart var alla slutsålda där, fast klart, det är ju på hemmaplan för dom. Men mitt hjärta sjönk så djupt..
Idag har jag gjort så jäkla mycket, det började med matteprov imorse, sen åkte jag spontant med mamma på vattegympa i Fagersta, det var faktiskt kul. Sedan fikade jag på vallonen, sen hem och gick direkt ut på en snabb promenad och stannade i skogen och plockade kottar, jag har tänkt torka och hälla glitter på, fast det har vi väl inte ens.. Sen var jag in på klockargården och köpte lite julklappar, börja få klart allting snart tror jag. Och där inne ringde mobilen så blev tillfrågad om jag kunde jobba kvällen på coop tha konsum, så där har jag ägnat min tid, superkul! Nej det var faktiskt himla segt idag på slutet trots att det var fredag.
Igår var jag och vänner och julhandlade, jag körde ju, men det gick faktiskt himla bra, vi åkte ner på fel avfart vad jag tänkt men vi hittade ändå till den prakeringen, fan va vi var bra. Träffade min barndomskompis Marielle där,vi var bästisar ända sen dagis, jag kunde inte ens tro att det var sant att hon stog där, vi har inte träffats på bergis typ 5år och nu bor hon ju i Stockholm annars.

Nej nu ska jag kolla på julkalendern, eller dear john som jag köpte idag, eller sunes jul, eller något annat! Imorgon ska jag nog iallafall med systeryster på ett homeparty hette det va? Där dom ställer upp superfina saker i huset som man får köpa, sen ska jag jobba igen, yeah

du är bäst, chris martin

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: