snöööö!

Hejsan hoppsan alla klappsnappare!
Javisst, jag följer faktiskt julkalendern i år och tycker den är rätt bra.
Kom för ungefär en timme sedan hem efter att ha varit utepå äventyr med emma och mattias och ätit på lappens i Hedemora, mums. Första gången jag åt köpt hamburgare med ananas i.
Imorgon har jag stängningen på förskolan och vi ska baka pepparkakor, sen har jag jobbat klart där för den här veckan, för på fredag ska jag göra ett tråkigt matteprov och sedan jobba på konsum hela eftermiddagen till kvällen.
Ledig på lördag, jobba söndag, så inom loppet av denna 14dagars period då jag jobbar 13 av dom dagarna eftersom jag jobbar helg också, skönT.
Nej nu ska jag äta min apelsin och kika bonde söker fru som jag missade och julkalender
PS. det är snö ute och det gör mig glad

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: