trött chey

Jag måste varit trött idag, när jag hade skrivit klart det förra inlägget så ringde det från konsum så jag tänkte " jaha nu vill dom att jag ska börja en halvtimme tidigare eller så." Men hon frågade om jag var påväg, så jag tänkte neeeej och kollade på klockan, jag började ju 5 och inte 6 som jag hade för mig. Började 6 förut men jag vet ju att jag ahr ändrat till 5, så jag fick kuta in i bilen och var där på fem röda, kanske 5minuter försent bara så. Fast jag glömde nycklarna som jag fått tagit med mig hem från låsningen kvällen innan, så jag fick åka hem igen, helt galet var det.
Nu har jag slagit in lite paket och ätit tacos, det var gott men jag blev mätt på en gång, trots att jag bara hade ätit frukost
Nej nu ska jag åka och hämta lollo från krogen, what friends are for

några av dom var dessa, riktigt nöjd!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: