fullspäckad dag

okej sämst uppdatering i know, men jag har liksom ingen ork att skriva.
Jag jobbar på, pluggar på, fotar på och sådär. I lördags var jag ju med syster,victor och annirene till västerås och kollade in nya erikslund och ikea, tyckte jag handlade såå mycket men när jag kom hem ångrar jag att jag inte köpte mer, pengar i fickan men ändå lite snål, lägger in en bild på köpen latöör! Sen blev det en lite halvspontan utgång i Fagersta, helt okej. I söndags jobbade jag och micke och jag måste bara säga, det är så sjuukt segt de sista timmarna, kunderna måste ju tro att vi inte gör något när vi står och hänger, höhö.
 Killen fick skjutsa mig hem för det regnade så, vilken gentleman!
Igår terrängsprang jag lite i en backe upp & ner, upp & ner heela tiden, hade jag haft med vatten hade jag nog orkat fler, nästa gång!
Denna dag har susat fram, har oroat mig övet matteprovet som är imorgon, vi har redan börjat på en ny del och har inte gjort prov på förra, det är så sjukt svårt.. Men var inget jobb idag så var ute och gick med hästar med katarina på förmiddagen och sen red jag Ingela pingela, hem en sväng och sen tillbaka och få hjälp med matten, det underlättar så himla mycket att få hjälp, sådär blev jag kvar i 4timmar till med plugg,pannkaksätning, ännu en hästpromenad och en hundpromend, snacka om att inte ligga på latsidan! I totalt 8timmar har jag varit i stallet idag räknade jag ut, sickjao
Jobbhelg i helgen, det känns skönt! Men matteprov och jobbcoach möte imorgon, kvällen spenderas nog hemma.
En vän till mig vars lillebror varit med om en motorcykelolycka ligger allvarligt inlagd på sjukhus och jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att han blir bra, att bara märka hur det skiner igenom hans bror när han skriver över sorgen, det är tragiskt, jag blir så ledsen.. Mamma och jag sa det, gubben han kolliderade med är 90år, hur kan man ens få ha körkort då? Man ser väl eller hör väl knappt, halvt i graven, jag blir så arg även om jag inte vet hur det gick till.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: