princess of china

Just nu är min säng täckt av kläder, är redan sent ute och packa men har börjat kolla vilka kläder jag ska ha med iallafall, vill ha mer fiiina. Varit en sväng till stallet, sprang och tog med kameran i hopp om att få se ugglan som tydligen varit där i flera dagar, superfin men jag fick inte se den på riktigt, inte nu  iallafall. Ska iväg och jobba om mindre än en timme också till 22.15, sen.. ska jag nog bara ta det lugnt, plugga teori och försöka packa lite mer , 1 ½ dag kvar typ till varmare breddgrader, wiiihu!
Var inne på klockargården med papi igår och letade present efter jobbet, finns ju hur mycket som helst! Men kom ju inte ut tomhänta. Idag fyller min kära kusin totte år och imorgon fyller mami år och pappa fyller dagen när vi åker hem, många födelsedagar inom släkten nu.
Nej nu ska jag styra upp mig!

Glad tjej fick nya Coldplay skivan i brevlådan igår, jag hann höra alla låtar innan jag ska åka!
Har redan hittat min favoritlåt på skivan

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: