23 december

Kan ju ta och berätta lite om min dag,  hade alarm på 08.00 och har varit i stallet hela dagen, pyntat med granris och haft en supermysig ridtur med en gammal hästskötare som hälsade på så vi var ute i 1 ½ timme, det tog hårt på mina fossingar!
Klockan blev 3 så hann bara gå hem och äta och tillbaka eftersom jag skulle fota hästarna innan allt det fina va uppätet ( kan hända att det kommer bilder imorgon om det hinns)
Annars har jag bara relaxat, försökt komma igång med just detta, blogg. Har ingen aning om vad som är värt att skriva, i början kommer jag säkert peppra med inlägg :]]

Imorgon är det inget annat än... JULAFTON!
Mormor,moster,Fredrik och mina kusiner Totte & Nisse kommer hit och firar jul, längtar satan! :D
Men innan det ska jag ner till stallet, redan kl.7 -.-  får se om syster orkar haka på, mycket ska hinnas med och i tid, får se om jag slår på med en till ridtur med Daphne eller om jag bara kör shettisen.
Tända ljus,julmusik,släkten,jultomte,julgran,julklappar,julmat  heeeeeelt underbart :)
Måste tänka på att njuta av det , tiden swishar oftast förbi på julafton och plötsligt är det över.

Hoppas föresten att mina klänningar som jag beställde från rean kommer snart, hoppas innerligt att dom passar bara!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: