springtur

sådär ja, nu har jag varit ute och sprungit & gått i nästan en timme, sprang föbi i skogen i stallet och kollade upp en ridväg där osv. Sen gjorde jag situps också (y)
Nu är det snart mat och sen bär det ner till stallet och fixa åt Nutsi och sedan titta på Gennaro som ska tömköra Belinda för oss :)

Igår besökte jag en gammal praktik plats, det sjönk verkligen i mina ögon, kändes inte alls som jag var på samma ställe förutom en person som alltid var lika underbar, så då cyklade jag ner till stallet efter det istället, mockade åt Nutsi och sen mötte jag tjejerna, vi skulle spela in film hemma hos mig till esteten vilket jag inte alls var pepp på efter, men det blev bättre!
Oliver och Kim var förbi på gården på min praktikplats så det var lite skönt att få prata med några i sin egen ålder, hehe. Men kidsen är helt underbara och mysiga, knappt så vissa kan slita sig :) Inte många dagar kvar nu.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: