sjuktid

tjotjo folks.
Jag vet jag orkar inte riktigt skriva, idag har jag legat däckat i sängen efter att ha vaknat upp med att ena ögat var igen slemmat av snusk, ja typ ögoninflamation och att min hosta och förkylning blivit mer, så typiskt när det är bra väder, drömde om samma person inatt också bläblä på bara drömmar. Igår var vi iaf på kräftskiva hos alexandra i nya huset, eller ja alla åt utom jag, jag åt vitlöksbaguett och äppelpaj, massa gott. Var verkligen inte min dag att vara med på kort, big head, big lår ja så lät det, haha. Innan det var jag i stallet, mockade och var med katarina och tog bort bandaget på daphhne f.d öga, trodde det skulle vara värre men det ser ju inte kul ut, inte alls. Så det kommer ta ett tag och vänja sig vid det stackars, livrädd att hon skulle råka slita av bandaget innan när jag var själv med henne så jag skulle tuppa avmen tur nej. provgick i mina vandringsskor till fjällen nästa helg också med alexander som red brille så fick väl springa lite i dom också, höhö.

Annars då, senaste dagarna, har iaf börjat gått ut några gånger med hunden chili, as mysi, syster följde med för någon dag sen så det blev en skön ganska lång tur. Simmade också i simhallen med mina vänner lollo och martina i fredags, fast vi fick simma ute men vafan, ska man hålla igång så får man ta det, vi var duktiga och ska fortsätta vara det.
Har kollat klart på första one tree hill boxen så nu har jag ingen att kolla på, buhu. Riktigt avis på min vän Melissa som är i Malmö där Oskar linnros,miike snow, salem och band of horses bl.a ska spela, åååh vad jag vill se!
Ska fixa så ni ska få se video från Petter och Kent i Göteborg också när jag orkar.


Daphne pluffsan <3

alexander & brillis

KOMMENTARER


haha, men kommer inte skolka imorgon. är fortfarande lika febrig så hade inte kunnat va med ändå :) men tror nog inte jag klipper imorgon. blir nog senare isf :)

2010-08-22 // 22:34:16

hihi :D Men du får låna andra säsongen sen om du vill :)

2010-08-23 // 19:03:45
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: