yummie <3

Sitter och äter ananas och kollar på ski cross i os, förstår inte själv att just jag kan bli så insatt i os, haha.
Men har iaf lyckats plugga lite iaf, klarade ett matte tal sen gick det var de ville..

Det som gjorde min dag var han klas, håkan eller vad han hette(?) när han snodde mackor till oss från lärarmötet eller var det var, himla snäll :D Fast det var kvar så man kunde ta fler sen (;
Han och Lasse kom och pratade mer om Sälen idag, så taggat! Åka något varje dag, laga mat på kvällarna och mysa och ha bara kul,det ser vi fram emot!
På idrotten åkte vi skridskor, tror ingen ramlade som mig i så simpla lägen, haha = blåmärken

imorgon är det en lektion sen ska jag hem och rida och till sjukgymnasten glömde jag, och sedan tillbaka till stallet på kvällen igen, myyyyyys

Ciao

KOMMENTARER


sv; haha eller hur ;)

meen.. har du lov nu eller?

2010-02-23 // 22:24:32

sv; hihi tack :D

2010-02-23 // 22:41:54

sv; yes, jag har lov nu. :D

2010-02-24 // 10:41:20

sv; jag ska umgås med kompisarna, träna, shoppa, plugga.. &stuff like that. :D

2010-02-24 // 18:06:49

sv; uhja! har du några planer för ditt lov? :)

2010-02-24 // 18:35:03
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: