counting the days

Nej det blev inte att åka ut igår så vi gjorde det idag efter halv 10 kanske , då det regnade så tusan så hästisarna var nog glada att se oss med lite äpplen. Men det gick över så vi plockade lite lupiner och sedan åkte jag hem och böt om och cyklade till stallet i tur för de inte regnade och red daaphne. Och mysi mysi hästar äger lite. äntligen duschat och handlat på ica med syster för idag igen ska jag äta tacos, heh.
Frågade katarina vilken tid det var att städa i stallet och hagarna imorgon, skulle aldrig frågat hah. Ska va där 7 imorgonbitti och ta med frukosten dit :] Nejmen det går nog bra! Sen hoppas jag få åka lite bil.
Så får lägga mig i tid idag alltså.

Här kommer en ful bild där jag försökte stryka under banden jag vill se mest, visst vill man se typ Jay-Z men det är för att han är känd och them crooked vultures för att foo fighters sångare (Dave Grohl) är med där och donkeyboy och lasse lindh för att man vet att någon låt som är bra men vet inte många. Eller ja några fler såna band är med

KOMMENTARER


då tycker jag vi styr nåt då? man kan ju samlas flera stycken och göra nåt. grilla om det är fint. man kan ju hoppas att det händer nåt, nån fest eller så :)

2010-06-19 // 17:05:41
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: