fredagsmys

Andra dagen på praktiken och det börjar kännas, man ska titta på det här & på det där när dom hoppar och göra häftiga saker "tja gumman" hahah , sen att dom vill ha kramar hela tiden och är så gosiga dom små liven :) Målade ett påskägg på fria tiden med barnen så får se när det ska dekoreras, mysigt var det!
I slutet tog mitt humör slut då dom blev nyfikna på min klocka och började pilla på den så den gick sönder, trodde jag skulle börja grina och gå hem, nejdå, men tur kunde pappa laga den! Men började få en tankeställare att om den hade varit trasig skulle jag nog köpt en vit istället, men det skulle man ju kunna spara till någongång, också är klockorna från swatch på reklamen nice!
Slutade halv 2 och cyklade till stallet och red Daphne idag igen, snacka om att hon fick mig på så mycket bättre humör när man får komma ut lite ensam.
Annars har jag degat framför tvn med mami & papi hela kvällen och sett luftslottet på sprängdes,somnade lite till och från (Y)

Kör en stallfri dag imorgon och åker förhoppningsvis till avesta, mamma hade visst lagt undan 2 av den populära färgglada klänningen med utsvängda armar som Elin Kling har, får se hur den är men hoppas hitta annat från garden kollektionen, så sugen på allt blommigt och de blommiga blusarna.
Sen får vi se om Melissa hade tid att klippa mig lite :) Det behövs i mina toppar och känner att det växer noll och hoppas på att det blir bättre då!
Och så ska vi äta tacos hemmmmmmmaaaaaa <3

en liten tomhet.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: