never say never

Vaknade 7 imorse av att jag inte kunde öppna ögat, hade som man har vid ögoninflamation en hinna på ögat, usch haha .Men sen kunde jag somna om och det kom inte tillbaka, tur det.
Halsn gör knappt ont längre, bara snoret som rinner.
Så idag orkade jag rida Daphne i bäst väder, gick väl sådär efter ett tag, kändes som det var bilar ivägen överallt,ett benskydd trampade hon på så fick kliva av & på mitt i allt och hon tappade ett framskydd från benet så jag fick cykla och leta sen, hah.Men roligt att galoppera iaf.
Har inte riktigt packat färdigt ännu men snart så, nu är vi verkligen påväg snart, systemkameran är redo!
Helt okej att Anna vann melodifestivalen fast Salem är bäst, kanske lika bra?

Hade lika tråk idag och gjorde kattvideos som kommer inom kort, pepsi måste ju också få vara med på en ;)


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: