vilken härli' dag

niiiiiiiice
Idag har varit
en helt lagomt bra dag! Fast okej kom nästan försent till praktiken, eller kom precis när vi skulle gå till idrotten men tur såg barnen mig komma och sprang och hämtade mig, haha Och idag fick vi påskmat, mums! fast det jag hurrar för mest är nog att det fanns fetaost & baguett med vitlökssmör och rulltårta till efterrätt (Y)
Barnen fick skriva en hönssaga och jag likaså,dom tyckte min var så fin och bra när läraren läste upp den, hah

Idag var min längsta dag, halv 3 så fick rätta matteböcker, woooho
Sen frågade jag jobb på hotellet men dom hade andra också men hon tog mitt nummer iallafall, sen var jag på sjukgymnastik, vi bestämde ingen ny tid utan ska ha uppehåll och se om det blir bättre, fått ett personligt tränignsschema med övningar som jag ska göra iaf. Sen var jag ute och gick och mötte Katarina från stallet så jag gick vägen tillbaka igen och gick med hela vägen till stallet så vi hann prata rejält och riktigt skönt väder.

Imorgon är våran enda dag i skolan, en skön sådan hoppas jag!
och efter trafikkunskapen ska jag förmodligen och hoppas väldigt mycket på att åka till Strömsholm!
Katarina frågade idag och jag ville följa med när Rouquine ska dit och löshoppa, aldrig varit där så klart jag vill det och att få se henne hoppa där, mysi

Men nu är det mästarnas mästare och final, hejja hejja arman säger jag!
pieeeeeeeeeeeeeeeeeaaas AOUT!


Roquine


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: