bra men så dåligt

igår började jag nästa praktik och det varkul, och idag var det ännu bättre så det här är riktigt roligt! Idag fick jag och en brukare baka chokladmuffins som han & jag gjorde helt perfekta!
Sen har jag legat i en vattensäng för första gången för en sådan hade dom också. Jag har börjat kallats för Sally när man glömt bort vad jag heter, haha så roligt :)
Imorgon ska vi åka till Avesta när vi bara har en så blir att käka där och mys, känner mig mer delaktig på en gång emot på äldreomsorgen, så det känns superb :)
Var ju till tandläkaren igår, fick en ny tid om en och en halv vecka också, haha. Nej men visade vassa tänder jag ville göra något åt sen laga frakturen i en tand som jag fick när en häst i stallet knockade mig totalt för några månader sen.
Sen gick jag ju med chili i en timme också, så jäkla skönt.
När jag kom hem idag var det bara byta om och skynda till stallet och rida Daphne innan det blev mörkt, men det hann det bli och blåste som fan. Idag ska jag iallafall kika på real madrid och ronaldo!
Min dag har varit super, tills efter ridturen när jag fick höra en sak. Imorgon kommer vara hemsk och jag vill aldrig att den dagen ska bli, jag vill inte släppa taget och veta att det var sista gången. Det känns som jag fått en smäll i huvudet och jag vill bara gråta och gråta



Chamonix Fur Hat SEK 159, Rut m.fl. - NELLY.COM
höhö denna snygga har jag beställt idag iallafall från nelly

KOMMENTARER


♥ L A I L A ♥ http://lailaaziz.blogg.se/

:):)

2010-11-24 // 10:51:36
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: