tjoho!

Snart dags att bege sig till sängen och till en ny praktik vecka på ett nytt jobb (Y)
En daglig verksamhet för utvecklingsstörda så jag är jättespänd och åldern vet jag inte än, men kan gissa olika fast skulle jättegärna vilja prova vara med barn också. På hemsidan står det iallfall såhär, arbetar bl.a. med motorisk träning, sinnestimulering så som musik, bakning, beröring, socialträning.
Kul så jag hoppas jag får vara med och baka!!! ;)
En insats i stallet och sen var jag ute och gick med chili i cirkus en timma tidigare idag, jätteskönt att bara få komma ut i mörket och strosa runt
Imorgon ska jag äntligen få komma till tandläkaren också! woho, tror inte jag varit där på åratal, så fina tänder har jag då inte

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: