bubbels

mer besökare än inget skrivet, så tråkigt när jag inte kan lägga in bilder från systemkamera eftersom jag då måste sitta vid en annan dator, suck ja.
Men men, nu har jag tagit mig ut och sprungit 2dagar i rad nu och lite styrkeövningar, bra för att vara mig som varit ganska off med löpning på ett tag, det tar emot i min axel.
Har också bakat min blåbärscheesecake nu och kladdkaksmuffins som jag bjöd mina homies, mums så jäkla gott alltså.
Idag fick vi lyssna på en debatt mellan representanter från varje parti, väldigt bra och väldigt givande, kändes som det blå blocket blev rätt utklassade fast de har lite bra saker ändå, så himla tråkigt att jag inte får rösta än, annars hade det självklart blivit socialdemokraterna eller miljönissarna (Y) Var i stallet också innan jag sprang, och igår, och då bet ruben mig i ryggen så jag skulle dö när han fick tag i fettet, fy tusan va ont

Imorgon ska jag leka med lisskiss och ska ta med chili på en promenad antagligen,någon träning varje dag är bra :)

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: