midnight show

aloha, dom 2 värsta dagarna på skolveckorna är över denna vecka,och dom har varit lite mer annorlunda också. Och på torsdag är vi lediga, sköööööönt!
Idag har jag simmat med emma och louie eftr skolan, ett tag, sen tog suget över efter god mat, ja sånt där som kebab. Drack iaf vatten till och tränade så det var väl okej. Skyndade mig till stallet efter och mockade åt en häst, sen var jag kvar och hjälpte och linda om daphnes nu ett annat sår, ja hon har antagligen gått in i en låda i hagen och rivit upp under magen så det hängde skinn eller vad dom har, uuuh, stackars. Så nu tar det sin tid att läka och rida henne, och då blir det barbacka.

Kollade idol och nu pluggar jag Arbetsmiljö & Säkerhet, skriver rent förklaringar på begrepp vi hade att göra.
Och just det, imorgon blir vi med i Fagerstaposten för en därifrån ville intervjua några av oss från Norberg, fun men bilden får vi allt se med.
Imorgon efter skolan ska jag till frisören, spännande spännande, jag är sjukt nervös..

KOMMENTARER


bilden var snygg och du är min vän

2010-09-15 // 07:20:33

Sv: hihi :D Ja jag får se på fredag :)!

2010-09-15 // 23:20:24
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: