vem åt upp min lussebulle?

Tjoho här ligger jag i sängen och har nyss käkat och innan det var jag till stallet och red och jäklar vilken galopp vi körde, så härligt med full fart!
Tänkte köra lite med min pilatesboll också men ridningen får räcka för idag för jag har så ont i min dåliga muskel (kappmuskeln antar vi) som jag gick på sjukgymnastik för tidigare och fick tabletter för jag hade så ont, plus att vi gymmade igår så jag har sån träningsvärk.
Istället så pluggar jag lite natur på grundämnen vi har prov på imorgon men det går nog okej bara man inte får blackout då, sen är allt annat tråkigt att plugga så kör körkortsteorin som jag betalatför så ska väl nötanöta.
Imorgon ska jag och pappa boka körlektioner också hoppas jag. Körde faktis till och från stallet, måste ta varje tillfälle i akt och köra.
Och föresten fyller min syster 20bast imorgon så vi ska ut och äta, muuuums!
Nu ska jag få tiden och gå för senare ska jag göra smoothie, och kanske popcorn om jag har tur och ork :))))

På måndag släpps rebecca & fionas nya singel, bullets, och av det jag hört av låten så känns den aasnice

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: