fylla, ost & kex

inte så mycket skrivet men heller inte haft tid alla gånger.
Jobbet går som smort och bästa arbetskamraterna må jag säga. Föresten var jag och lollo till gröna lund förra veckan, det var najs med adrenalinkickar!
Ridit har jag också gjort en del, senast var barbacka på Ingela som gick huur bra som helst, duktiga tjejen, sen är det så kul att rida utan sadel också eftersom man tränar låren mer (vilket jag vill) då man måste knipa sig fast med benen.
I lördags var det sommarfesten,det var galet och kul. Tappade min mobil två gånger, har hört att jag ramlade men jag hade jättekul och det var jättemycket folk. Vi var nära att stanna kvar på efterfest hos några grabbar som var och hälsade på i fagtown. Men vi kirrade oss hem, jag hade mycket att tvätta och städa dagen efter en incident om en kille som mådde lite dåligt på mitt rum.. Men iaf, det var också najs utöver det!
Så glad att jag började jobba 12 och inte halv 8 dagen efter, jag kände att jag var ganska så död men blev piggare med tiden. Trodde jag skulle jobba idag men var tydligen ledig, vilken fröjd! Sov ut och drog sedan till eskiln med moa & charlotte från stockholm, det var kul att få prata av sig lite :)
Nu ska jag äta brieost som jag köpt idag med kex och kika lite program och sova inför morgondagens jobb så småningom! Tjaaaaaaaarå

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: