order

Idag hade jag bara velat jobba jäkla pissregn non stop, nu har det äntligen slutat.
Jag somnade om flera gånger och drömde helt sjuka saker, annars har jag bara kört lite med pilatesbollen, sit ups och sånt där ni vet. Så himla tråkigt egentligen, känns som det inte ger mycket heller jag vill bara ut och springa, men inte kul när det ösregnar plus att jag fortfarande har ont i ena trampdynan av någon konstig anledning.
Mamma beställde från rean på cdon.com så jag betällde med the kooks skiva konk för endast 69:- fett värt längtar tills den nya!
Förhoppningsvis en utlandsresa på g också, wiiie!
Har nyss gjort en beställning ihop med syster då jag beställde dessa två, jag ville ha en brett armband men det var längre leveranstid och gick inte att leverera ensamt.. skumt och kasst!
Guns N' roses tröja har jag velat ha sen modellen innan då jag letade ett flertal gånger, nu kom det en till, skitsnygga är dom så jag hoppas dom blir bra!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: